God morgon

Morgon stund har guld i mun
! Jag vaknade kl 06.54 imorse.. Och eftersom de va så ruskigt fint väder ute ville jag inte somna om. Istället gick jag o satte på lite klassisk musik och låg i sängen och lyssnade, låter lite speciellt kanske men de va riktigt härligt. Kom precis in från frukost på ballkongen och nu väntar jag bara på att nån ska komma och hämta mig så ja kommer ut till stugan  nån gång. Kommer sola järnet där ute så ikväll blire nog stoppljusvarning om vädret håller i sig. Men förutom de så blire Statt ikväll troligtvis. Har ju inte varit där ännu officielt sett eftersom de stängde igen lagom till min födelsedag så de blir nog kul :D



Ha en bra dag, men ät inte ihjäl er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0