God natt!

Trots att vi är lediga imorgon så ska jag nog gå och lägga mig nu, är sjukt trött! Imorgon ska jag äntligen få träna igen, har ju haft ont i halsen så de har inte gått för sig. Söndags känns som en evighet sen  och de känns verkligen äckligt att inte ha tränat ett dugg sen dess. Även om de inte alltid blir världens hårdaste pass på gymmet så känns de ändå bättre än inget, men imorn ska ja köra järnet :D

Efter det blir det fredagsfikat med brudarna, och eftersom stan är stängt ska vi åka ut till skärgården isället. Great. Sen orkar jag inte dra upp mer av min planering, för jag har mina dagar planerade ändå tills måndag otroligt nog!

Har föresten fått ännu ett erbjudande på sommarjobb de 2 första veckorna av sommaren, tror jag ska tacka ja och de betyder att jag har Pärlan, Ejes och detta och de blir kalas de för i sommar ska jag tjäna money money money!

Kommentarer
Postat av: Lois

tack ! :) haha oh ja, fett narre ;)

2009-04-10 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0