Hurtbulle

Idag har jag vart en riktig jäkla hurtbulle! Efter klänningsprovet, som förövrigt blev jättefint med den vita blomman jag köpte här i veckan, så åkte jag till gymmet. Var där riktigt länge och det känndes bra, var riktigt pigg! Kl 19 var det löpträning med basketlaget som jag planerat in att infinna mig på, blev lite tid emellan men då åkte jag till Kerstin ett tag och sen vare bara o köra. Så nu känns de så där lagomt gött ska ni veta! De är verkligen skönt att vara pigg på en söndag så man orkar göra lite nytta =)

Är lite glad nu också för jag har fått lite extrajobb under våren, betyder väl mindre nöjen antar jag, men mer pengar och de gillas definitivt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0