i bibblan..

Tror jag inleder alla måndagsinlägg exakt likadant och de står alltid nåt i stil med att jag sitter på skolans bibliotek och fördriver lite tid.. Men de är ju så de är. Har egentligen lite uppgifter i ekonomin som ja måste göra, men de får vänta för jag orkar inte just nu.

jag längtar tills jag kommer hem för då ska ja ringa till 3 och beställa min nya mobiltelefon :D Sen får jag väl vänta tills på torsdag om allt går som de ska tills den kommer, jag hatar att vänta på saker som ska komma med posten, men älskar såklart när de väl dyker upp..

För övrigt kan jag tala om att jag, A-s, Mikael, Johannes och Anna åkte upp till Mcdonalds och köpte glass nyss på lunchen. Blir mycket glass nu så fort solen tittar fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0