jag studerar i tid för en gångs skull!

Jag är stollt över mig själv! Jag har precis skrivit ner allt som ska vara med på n&f provet på torsdag och allt som allt blev det nästan 6 dataskrivna sidor! Nu ska jag bara lära mig allt om hur man vallar ett par längdskidor och så vidare ;D Jag är verkligen ute i god tid till provet och det känns helt otroligt, så här efter snart 12 år i skolan kanske jag fattar att de lönar sig!

Sitter för övrigt ute i solen i bara bikini, lite otroligt de med. Dock är det en massa moln..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste iallafall till gymmet, kortet går ut på söndag och jag hinner inte dit imorn och ja hann inte igår.. Blir nog inget nytt nu heller eftersom det är så fint väder ute känns de tråkigt att betala för att träna inne. Jaaa så ligger det till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0