lycka

Satt förestenoch läste igenom gamla blogginlägg här om dagen, hittade detta och blev sjukt glad bara av att läsa de, fatta då hur glad jag var då! Vilken lycka...

2008-05-29 @ 16:54
HAPPY HAPPY HAPPY

Jag har fått ny energi och nya krafter och just nu känns det som om att jag skulle kunna stå emot hela världen och aldrig mer ha några dåliga dagar! Jag är så underbart lättad och lycklig!! Jag slänger ihop en lista som bevisar varför jag borde må som jag gör!

Jag lämmnade in 2ans allra sista skolarbete idag!!!

Jag ska åka till Ayia napa om FYRA dagar!!!

Jag ska inte till skolan imorn fasst de är fredag!!!

Jag har inte fått IG i matte!!!

Jag har fått beröm två gånger på en dag av lärare vilket fan inte händer ofta och de gjorde mig så glad!!!

Jag har en bakelse att käka upp till vänster om mig!!!

Jag har bara 3 dagar kvar att gå i skolan!!!

Jag får studiebidrag och lön imorngon!!!

Jag känner att jag orkar städa mitt rum utan problem bara för att jag är så glad!!!


Aaa ni fattar nog! Nu ska jag som jag precis skrev städa lite och sen ska jag bara njuta av livet./Maggan

image108

Japp ja bjuder på den här bilden bara för jag känner mig sådär nu!



I LOVE LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0