måndag...

Jag hade hoppats på att min mobil skulle komma idag, efter 2 och en halv vecka. Levaranstiden är 2-3 arbetsdagar men inte fan hade den kommit idag heller!!!! Blir så irriterad och de är det sista jag behöver just nu...

Har tusen saker att göra och jag orkar inte göra något av de, för hur mycket jag än försöker tänka på hur lite de är kvar nu och att jag snart slipper allt så går de inte idag. Kan det möjligen bero på att matte är det värsta som finns och att jag aldrig kommer lära mig nåt till provet som är på osdag?! Blä..

Utöver denna pluggångest så sitter jag även här och kämpar med att hålla ögonen öppna.. Nästa helg ska jag enbart ägna åt sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0