Matlagning

Ibland är jag allt helt otrolig! Kom på förut att jag ville laga lite middag till kvällen, lite mer avancerad sådär. Så jag drog med mig Emma ut på en liten prommenad som avslutades på Maxi där jag inhandlade lite av varje, bland annat kyckling och pastaplattor till ett recept som jag blivit rekomenderad. På Maxi träffade vi Amanda och fick skjuts hem vilket va riktigt sjyst för jag har skavsår på mina små tåningar :(



Så här kommer resultatet förhoppningsvis bli, och tro det eller ej, trots massvis att göra samtidigt så har jag hitills klarat mig rätt bra! Lite kallabalik ett tag, men de hör väl till? Hoppas de smakar bra också och att mamma och pappa uppskattar de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0