Ny mobil o brev från skatteverket

Suck.. Gubben på 3 sa såklart att de var den som äger abonemanget som var tvungen att ringa och förlänga de, och de är dessvärre inte jag eftersom jag inte var 18 när det införskaffades... Så nu är det bara att vänta på att pappi ska komma hem för nu är jag ivrig som ett litet barn på julafton! Blir jag jämt om man kommit på att de är något man vill ha helt plötsligt.



Bort med den gamla o in med den nya förhoppningsvis! :D Är inte alls en sån jag vill ha, men de blir gratis o allting så varför inte..


Annars då så får man ju massa post såhär i ansökningstider, men idag kom ett brev från skatteverket. Jag fick lite småpanik och hade verkligen inte räknat med att få betala skatt i år! Men efter att ha läst den där grekiskan så kom jag tillslut fram till att jag nog inte behöver de iallafall. Tur de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0