powerwalk med glada minnen.

Hej & hå, kom precis in från en superpowerwalk. Var riktigt skönt, men jag kom in på en stig och kände mig för första gången lite vilsen i de där skogarna, men sån tur var så hittade jag hem! Gick förbi Norrgården och påminndes om de 2 festerna som anordnats där. Haha... Jag har aldrig skrattat så mycket som när jag och, Lois, om ja minns rätt låg i skogen.. Och när jag, Anna och Emma var på toan efter att Emma dansat med en viss D.. hahaha... Ja, kul för er ickebehöriga att läsa men ni fattar nog att de vart kul iallafall =)

På fredag är det dags för party igen till förmån för balen, men denna gång på Varvet. Kommer nog bli roligt! Men jag bestämde mig precis för att jobba 08-11 på lördagen så lite lungt blire allt. Kände att jag verkligen, verkligen vill ha pengar och det var ett bra tillfälle, 3 timmar går ju snabbt och jag har ju lätt för att komma upp på morgonen.

Nog om det, förut var jag med mammi till Coop och vi köpte en ny mixer så nu kan jag göra utsökta smoothisar igen! Så nu är jag glad..


Kommentarer
Postat av: Lois

haha fy fan ja hade så ont i magen för ja skrattade så mkt! "nämen de ligger ju nån här" haha!

2009-04-20 @ 20:59:54
Postat av: Lois

haha jag har aldrig skrattat så mycket, hade ont i magen jue! "nämen de ligger ju nån här!" haha

2009-04-20 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0