Powerwalk

Okej muffinsen var goda, men jag höll på att spy efter 2 muffins och muffinssmet... Blä, kan inte känna lukten av dom nu ens! Men de har jag iallafall sluppit den senaste timman då jag gick ut på en powerwalk, blev de istället för en joggingtur, men jag tycker mest de är frustrerande att gå, man vill bara öka tempot o springa :P

Ute vid "förorten" Strand upptäckte jag vilka gangztakids de verkligen bor där ute precis som Louise brukar säga! Va nån unge som stod o skrek nåt åt mig, men jag ignorerade honom eftersom jag hade musik i öronen, kunde ju gärna inte ta ur plopparna och be honom ta de igen. Tror han då skrek åt mig att svara. Lite längre bort såg jag en cykel som var helt sönderkörd, kändes som nåt slags hot från de kidsen som äger de området.. På tal om musiken så dog batteriet i min mp4 såklart när jag var som allra längst hemmifrån, som vanligt dvs...

Kommentarer
Postat av: Lois

hahaha ja säger ju de, de ä rena gangzta området strand. Du anar inte vilka gängbråk de ä mellan 10- åringarna här om nätterna ;)

2009-04-01 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0