Söndagsparty

Hallå! Nyduschad och som ny sitter jag här med lite gröt och väntar på att den nya söndagsunderhållningen på kanal 5 ska börja. Söndagsparty med Filip och Fredrik, kan det bli dåligt tro? Tveksamt.



Tappa hakan om ni så vill, men jag har faktiskt pluggat en hel del idag precis som jag lovat mig själv. Känner mig inte så mycket klokare för del, men de är väl tanken som räknas... Vid 19, efter att ha provat balklänningen ännu en gång och övningskört en hel de, befann jag mig på Brogården för löpträning med basketlaget. Desvärre var det bara jag och Kerstin där.. Men vi drog ut o sprang och körde lite ben på de och sen sprang jag hem och de va längesen ja va så trött!! Så de va härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0