Statt

God morgon!
Kan börja med att berätta att kvällen igår blev ruskigt kul! En sån där riktigt bra kväll kort o gott. Har väl varit på roligare förfester, jag blev massa pengar fattigare och i dag mår jag inte som en prinsessa, men de gjorde ingenting. Kom i säng vid 5 i natt och vaknade igen vid 7, kommer bli en tung dag med andra ord.. Men de är ju lov nu iallafall :D

Kom för övrigt fram till att jag och Carro i min klass ska ha likadana klänningar på balen! Visserligen i olika färger, men ändå! Jag som får min sydd för att inte ha lika som nån annan och så tänkte ju hon med :P Men men de är väl inte hela världen de heller. Idag är det dags för en gammal påsktradition sen 2 år tillbaks hemma hos Louise som går ut på att alla köper godis för en tjuga o sen sitter vi o käkar o myser. Kul jul men just nu får jag inte ens ner frukost så vi får väl se hur de blir sen..



Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktigt kul kväll var det!

2009-04-12 @ 11:45:20
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0