tid och pengar...

Har tröttnat på bloggen.. Vet aldrig vad jag ska skriva längre, händer inte så mycket utöver det vanliga och jag känner mig mest trött just nu, går och tänker på allt som ska göras, men gör de inte...

Fick ni också känslan av att jag är på dålig humör? Egentligen är jag inte de, utan är på rätt fint humör och har precis varit ute i skogen och sprungit orientering igen. Men de är ändå något i bakhuvudet som inte kan få mig att slappna av! Mycket handlar om tid och pengar antar ja.. Får försöka sluta tänka på det helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anna

va skönt det skulle va om man kunde sluta tänka helt och hållet nån gång...

2009-04-29 @ 20:09:16
Postat av: Emma

Jag hatar tankar. Jag ska uppfinna en på/av knapp att sätta på huvudet!

2009-04-29 @ 22:33:37
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0