tom & Jerry

Idag kom sanningens ögonblick då jag äntligen provade den omtalade Ben and Jerryglassen. New york super fudge chunk. Hur faaan kan man lägga så mycket pengar på de, sure den va god, men nee jag hade verkligen skyhöga förväntningar.. Ja klarar mig bra med nån annan glass, kulglass är iallafall min favorit och kommer alltid förbli =D



Förutom att jag har käkat glass och vart i skolan idag så har jag varit på orienteringsträning. Verkligen kul att komma ut på det igen, 2,3km på 20min är jag stolt över efer att inte orienterat på snart 3 år, inte för att de va så svårt men ändå :P



Har precis blivit förhörd av mamma inför provet imorn, och nu förstår jag varför folk blir nervösa innan prov, för har man verkligen pluggat vill man ju verkligen att de ska gå bra! Nu sitter jag o väntar på att badrummet ska bli ledigt, Linda är hemma och ockuperar... God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0