utedag!

Vilken dag! Har tagit minst 10000 bilder idag som jag skulle dela med mig av, men jag glömde givetvis min kamera hos Alina förut... Är trött på min glömskhet och klantighet..

Iallafall, jag började knalla iväg till Coop till 11 då ja skulle träffa Emma, Anna, A-s, Madde och Louise. Vi handlade massa käk att grilla och sedan satte vi oss i bilarna och for iväg till Annas stuga ca 3 mil här ifrån. Våran bil var partybilen och de andras var P1bilen haha. Ganska snart efter att vi kom fram satte vi igång grillen och lång tid senare var det klart, men det ver riktigt gott! Tyvärr ville inte solen riktigt ge med sig, men de var inte hela världen, nu slipper jag ju se ut som en tomat ännu en dag. När godiset som blev kvar sen i söndags kom åkte fram blev de full rulle och sist men inte minst grillade vi banan med choklad i, efter ett mycket roligt litet "bus" höhö.. ;) Vid 17tiden var vi hemma igen, men då infann vi oss åter igen på Coop för att handla igen, denna gång korv och korvbröd. Åkte sedan hem till Louise ett tag och vidare till Alina där det var lite folk från klassen, vi spelade kubb och grillade lite. Men jag var kall och hade ont i magen så vi gick vid 21 och nu är jag hemma, helt slut efter en heldag ute! Men det har verkligen varit en toppendag! Mer av dessa aktiviteter i vårsolen tycker jag definitivt :D

BIlder kommer så fort jag fått kameran då.. :P God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0