kulkulkul

Är stolt över mig själv som över huvudtaget lever just nu! Haha, vilken dag. Kan ju börja med gårdagen så kanske ni förstår.

Stressad som jag vet inte vad sprang jag runt här hemma och gjorde mig iordning på typ en halv timma för att hinna kolla på när Villastaden spelade fotbollsmatch på Sanna med Anna och Emma. Efter första halvleken lämnade jag mina vänninor och fotbollen för att åka till Alina där lite partyglada människor befann sig. Var lite trött till en början, men det gick snabbt över och jag hade riktigt kul! Halv 11 kom diverse bilar och hämtade upp oss och körde oss till kvällens mål, Varvet. Var inte alls mycket folk till en början men sen dök det upp förvånansvärt många och jag hade verkligen kalaskul! Ångrar inte en sekund att jag gick dit och tur är väl de.




Grejen var nu då att jag ju hade 3 timmars jobb i morse och jag kunde inte sova en blund för att jag var så nervös att ja skulle försova mig! Men upp kom jag och jobbade gjorde jag, men de va fan inte kul.. Direkt efter jobbet cyklade jag ut till stugan och la mig i solen och började steka. Säger bara en sak och de är att jag kommer vara rödare än den rödaste färg man kan hitta ikväll och imorn, KUL... Men sen blire ju brunt o man måste ta vara på varje liten soltimma! Kom precis hem från Skärgården och har snabbt hunnit med att duscha och nu ska jag göra mig iordning för ännu en, vad jag hoppas rolig kväll som startar hos Anton. Hinner inte med o sitta här egentligen så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0