Future

De är helt otroligt de här med att man hittar på så mycket annat när man borde plugga.. Har bland annat sökt universitet nu under eftermiddagen. Vore kanske roligast att hålla de hemligt vad jag valt, men vad spelar de för roll egentligen, när de väl är dags är de väl inte många själar som minns. Prio nummero uno blev iallafall Turismprogrammet i Kalmar. Sååå långt bort, men de verkar trevligt! Sen valde jag samma utbilldning i Södertörn, Karlstad och Östersund. Även några lärarutbildningar åkte med och tillsammans sökte jag 7 styckna. Men jag har ju en vecka på mig att lägga till fler och ändra mig iallafall.


Turism skapar ständigt nya spännande upplevelser och möten för oss människor. På Turismprogrammet lär du dig förstå hur den omfattande industrin bakom fungerar, avläsa trender i resandet, upptäcka möjliga marknader och utveckla nya produkter och resmål


Jag har inte bestämt mig riktigt hur de blir heller, om jag vill plugga vidare iår ens. Men jag har nu bestämt mig för att jag iallafall ska sommarjobba här i stan, på Café Pärlan som förra året, trivdes så bra där. Kommer dock bli en lång sommar om mina vänner får jobb i Norge, vem ska jag då ringa en varm och solig dag? Får åka ut med båten själv, picknicka själv, köpa glass själv, sitta i hamnen med Hassan själv, tälta själv, semestra själv, ja listan kan göras lång! Hör ni hur sorjligt de låter?! De jag vill få fram med detta är en slags kontaktannons, en sommarkompis. Anmäl er genom att klicka på komentarsfältet nedan och skriv lite kort om dig själv, lämna gärna namn o nummer! :) Eller se bara tragiken i det hela..

Men nu ska jag leva i nuet ett tag, har en nedrans kul vår att se fram emot! 66 dagar till student!


Kommentarer
Postat av: limpan

jag kan va din sommarkompis! =)

2009-04-08 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0