Igår

Har inte varit ute på hela dagen eller överhuvudtaget gjort nåt så ansträngande som att gå ut.. Har mest legat framför tvn och halvsovit. Har äntligen fått tummen ur och lagat lite mat.. Pastasallad blev ju skitkul att göra när tomat var den enda grönsaken som fanns i kylskåpet...

Men för att se tillbaks till gårdagen så måste jag säga att det blev ännu en riktigt lyckad kväll!! Trodde fredagen skulle vara svårslagen men det hände lite mera saker igår får jag väl lov att säga. Vid 19 anlänade iallafall jag och Emma till Anton, efter ett tag kom Tim och co som ja inte träffat sen nyår nästan så de va ett trevligt återseende. Vi satt ute till en början men det blir ju kallt rätt snabbt så vi placerade oss inne, fler folk dök upp och vi hade allmänt trevligt. Riktigt kul förfest helt enkelt! vid halv 12 tror ja klockan kan ha varit fick vi skjuts till Statt och där inne var det verkligen inte trångt! Men de va riktigt roligt iallafall och det var toppen att ha med Maud, längesen de med! :)

Vid 02 åkte jag efter många om och men med tillbaks till Anton där de va "efterfest". Denna vistelse skulle man ju bara kunna stryka egentligen, kan bara säga som så att de finns så sjukt patetiska människor i världen.. Men stryker man dom så var det ju ändå kul. Efter ett tag där bar det iväg igen, till trevligare umgänge.. Blev en lång natt och klockan hann bli 9 innan jag somnade! Sov en timma kanske så ni kanske kan förstå mig om jag säger att jag är trött. Men tröttheten och måendet idag är definitivt värt det, för ja hade ju som sagt en kanonkväll! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

nästa gång vi ser han ska vi mosa honom

2009-04-27 @ 21:38:59
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0