Studentmössa!

Idag fick vi på Brogårdsskolan våra efterlängtade studentmössor! En härlig liten ståndpunkt i nedräkningen till den stora dagen. Min passade perfa o va så fin så! =)

Annars i skolan idag så var det ju prov på första lektionen. Jag kanske kan skrapa ihop till ett G om jag har tur. Sen pysslade vi på svenskan, ritade påskbrev o grejer, mycket stimulerande måsta jag säga. Megalång lunch i väntan på rättskunskapen, inte så jävla narre ;) Sist men inte minst hade vi sista natur & frilufslivslektionen innan provet. Kändes superseriöst när vår lärare satt med en sån där SM guld hatt med sånt där guldtjofs på hela lektionen hahaha.. Blev som vanligt ett och annat skratt under lektionen och jag kommer sakna dem när de är slut.

Efter skolan drog jag mig ner till stan, köpte en tröja som nog åker på på lördag tillsamans med en gammal kjol =) Nu ska jag bara luta mig tillbaks och njuta av lovet!  Ha de

Kommentarer
Postat av: Lois

haha nja inte så jävla narre inte ;) ja per alltså vilken stjärna :P

2009-04-09 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0