Frisyrer



Vilken frilla är finast egentligen? Älskar verkligen mitt hår på den svartvita bilden, men det är bara fint de första 5 minutrarna typ.. Ikväll blir det platt, ska plocka fram volym mastern o se om jag lyckas få till nåt bra. För ikväll har jag äntligen bestämt mig för att gå på vårfesten på Varvet som arrangeras för att få in pengar till balen, kul och bra sätt att få billigare balbiljetter så de är klart man går =) Får väl dock erkänna att jag längtar mer tills imorn kväll, men kvällen blir nog kul om man har humöret med sig!

Vad jag ska ha på mig för kläder vet jag ännu inte, men det löser sig väl på ett eller annat sätt.. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och fräscha till mig lite. Annars idag så har jag vart i skolan en stund sen köpte jag, Emma och Anna glass och satte oss i gästhamnen och glassade i solen. Anna gick ganska snart men jag och Emma satt kvar och snackade mellan allt och himmel och jord ett bra tag och när jag kom hem åkte jag och mamma till Maxi och handlade, som alltid på fredagar typ ;)

Men duschen nu då, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vågigt, det är apsnyggt!

2009-04-24 @ 18:14:10
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0