dan före dan före dan före dopparedan

ligger i stugan och lyssnar på hur regnet slår på taket, de är inte den där mysiga känslan utan de regnar så mycket att de känns som att taket ska rasa ner snart! Jag äääälskar den känslan =)

Jo jag tog en liten sväng ut hit igår och ska väl åka hem vid lunchtid. Käkade kräftor o gott igår vilket vad huvudorsaken att jag följde med :p Igår var annars en ganska seg dag med ytterligare lite packning (de tar aldrig slut o de går mycket långsamt fram..) och en fika med en gammal vän vilket var mycket trevligt!

Den här dagen bjussar på god lunch, hem och röja undan lite samt matlag med Mattias senare. Hoppas ja hinner bli på bättre humör bara för nu känner jag mig sjukt irriterad bara. Kan ju även flika att idag är dan före dan före dan före dopparedan! Jiiiiha hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0