dan före dopparedan.

Sitter o kollar på resor hem över jul innan ja ens hunnit komma härifrån ;) Men fuck no att jag kommer hem då!! De billigaste tur och retur blir typ 1800kr!!! Då kan man ju lika gärna fira jul på kanarieöarna för de blir fan billigare!! Helt stört...

Fredag idag och imorn bär de av! Fattar fortfarande ingenting, min hjärna lever verkligen ett eget liv, den lever bara här och nu.. De mesta är iallafall nerpackat nu tror ja och ikväll ska vi packa in allt i bilen eftersom vi ska åka supertidigt imornbitti. Men de känns som om jag bara ska på semester! Men hoppas allt blir bra iallfall =)




Kommentarer
Postat av: Emma

DU SKA VISST KOMMA HEM ÖVER JUL PUCKO!!! :O

2009-08-28 @ 11:49:37
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Jocelyn från NY!

Malin du flyttar nu och jag har redan flyttat :P Hoppas allt är bra med dig och lycka till, jag vet hur det känns haha man fattar inte riktigt:) Men jag hoppas vi ser varandra i jul, juldagen på mastis lr liknande lika fulla och galna hoho! Sköt om dig maggan!

2009-08-29 @ 14:03:42
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0