den 31 agusti 2009

Morning! Skulle inte kliva upp förens 8, men ja kunde inte sova.. Vaknade av ett jävla sms vid 3 o sen kunde jag inte somna om... Så jag kommer nog vara trötter även idag. Solen lyser in också eftersom jag inte har gardiner eller persiener så de är varmt. Puh va jobbigt ;)

Verkar bli fint väder idag, härligt härligt. Annars så ligger jag bara här o kollar på Vakna med the voice och hostar sönder min hals.. Känns inge bra eftersom folk blir livrädda så fort nån hostar i närheten och verkligen tar avstånd. Men men. Snart ska jag bege mig till duschen, men vad ska jag ha på mig för kläder?! I have noo idea.. Vi får väl se va de blir hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0