destination Östersund, my new hometown!

Hej o hå! Havl 6 imorse vaknade jag och klev upp, kunde inte sova mer men kände mig ytterst sliten, ögeonen var alldeles igensvullnade efter alla avskedstårar från igår =( De var verkligen inte roligt att säga hej då.. Men vi ses ju snart alla, tiden går snabbt! =)

Resan startade iallafall lite senare än väntat, 7 var vi väl iväg och så har vi stannat o käkat o så. På exakt samma ställe som när vi åker till fjällen, exakt samma mat. Haha, konservativa eller vad? De är SJUKT trångt i bilen då både mamma, pappa och Linda är med plus galet mycket packning. Tänk en full kärra och en fullproppad kombi! Men nu är det bara 10 mil kvar att stå ut sen får jag för första gången se mitt nya hem! Så himla spännande! Är lite smånervös iochmed att jag ska dela kök med 9 andra, och jag mår inte så kanon direkt och är väl inte så superkäck att umgås med! Men men, nu ska ja försöka sova den sista biten! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0