får inte bli sjuuk

Gomorron gomorron! Har varit vaken sen 8 och är egentligen jättetrött, men jag har gått o blivit förkyld och min hals painar så mycket att ja inte kan sova.. Heeelt fel tillfälle att gå o bli krasslig på! Mardrömmen vore ju att bli jättesjuk tills måndag då skolan börjar!!! Ne, de får inte hända..

Igår kom ju Mattias hit och vi gick och handlade grejor till att göra tacos och sedan lagade vi iordning de =) Gotti gotti. Sen kikade vi på min favoritfilm Tears of the sun, har nog sett den 1000 gånger men den är lika bra varje gång! Har ni inte sett den så är den ett måste. Idag ska jag försöka packa klart de mesta så jag hinner med allt jag vill imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0