influensa? :(

Att skriva de här inlägget är verkligen det sista jag orkar med nu egentligen, men utifall att jag skulle dö så måste jag ju säga hej då! Skämt o andra sidan, hoppas ja iallafall.

Anledningen till att jag skulle dö är att jag har nästan alla symtom för infuensa :( alltså samma som för svininfluensa. Vaknade med 39.5 graders feber, halsont as hell, förkylldning, huvudverk, öronont, ont i nacken och i lederna imorse. Sen dess har jag legat i sängen hela dagen, svettats och frusit om vartannat. Har aldrig mått sämre känns de som! Men de va ju längesen ja va riktigt sjuk sist också.. Nej men så nu ligger jag i karantän här hemma med alla persiener neddragna och en mamma o pappa som vägrar komma hit o ta hand om mig :( Stackars mig.. Finaste dagen på länge prickade ja in också för att allt ska kännas ännu värre. Men nu har jag använt mer energi än jag har så nu får ja lägga ifrån mig datorn o återgå till att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha varför vägrar mamma o pappa komma hem!?! rädda att bli smittade eller vad!?

2009-08-05 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0