jag behöver ett lyckopiller idag!

Blä blä blä! Har nog aldrig vaknat på mer fel sida än idag!! Ja ville verkligen inte gå upp!! Vaknade första gången vid 6 av att de åskade och kom då på att min mobil laddat ur under natten så ja va tvungen att fixa de så ja inte skulle försova mig... När ja sedan vaknade av den där jävla Krister som är min alarmsignal känndes de som om jorden gått under och jag ville aldrig mer kliva upp... Men jag var tvungen och märkte då till min absolut största fasa att jag fått ett munsår på underläppen!!!!!!!! Ja, skratta på ni skadeglada skator, men de är verklkigen de äckligaste ja vet!!! De fick inte hända NU, men bara de hinner försvinna tills skolan börjar, annars gräver ja ner mig...

Nu har ja iallfall jobbat klart för idag och egentligen skulle ja och Linda spela tennis nu, men eftersom de jämt regnar i de här efterblivna skitlandet så går inte de heller... Istället ska ja nog bädda ner mig i sängen o sova. Läsa lite kanske...

Hoppas för allt i världen att eran dag varit bättre än min!

Kommentarer
Postat av: Lois

jisses malin allt är fel :P hahaha efterblivna skit landet...

2009-08-13 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0