jag tyckte jag var glad

Istället för en löprunda förut blev de PW upp till blåbärsskogen och jag var borta i flera timmar! Kunde inte sluta plocka, för så fort jag började gå hittade ja nya ställen där de va massa stora o fina, så till slut fick jag bestämma mig för att inte titta på kanterna. Men då kom jag till massa hallonbuskar istället och fastnade där, när jag var klar märkte jag dock att jag stått i ett pissmyrebo! Va fan gör de små äckliga krypen för nytta på jorden egentligen???

Det blev en härlig vistelse i skogen iallafall, har verkligen allvarliga problem med att bara sitta hemma! De går inte, hade jag inte haft jobb den här sommararen hade jag seriöt inte överlevt. Ska bli så kul att ha en helt ny stad att upptäcka sen när ja flytta :) Man har ju vandrat samma vägar i ett par år om man säger så..



Maud och Gerd i blåbärsskogen igår!


Halv kollar lite på Kate & Leopold eller va den nu hette, går på 3an iallafall och är inte så värst bra så jag går nog o lägger mig snart, är svintrött. Imorn har jag ingenting planerat och de är så skönt att inte ha det, för de är enda gången jag kan slappna av, dock tröttnar jag ju alltid efter ett tag men de är roligare med spontana saker. Imorn kommer jag nog börja packa lite när jag är trött på att göra ingenting om ja känner mig själv rätt.

Måste bara flika in att Lasse Lindh är så fruktansvärt klockren! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0