kebab o blåbär

tjenare tjenare

Sitter i bilen på väg hem från Örebro och surfar på mitt sprojlans nya bradband som efter en del om och men fungerar super! Har varit o shoppat lite och ätit med mammi o pappi. Var väl inte meningen att jag skulle köpa nåt direkt men de blev en kjol och ett linne skitbilligt från Gina och en mysig tröja från Intersport herr. De är inte lätt att hålla i pengarna inte.. Men snål blir man ändå ju mer man tjänar!

Igår blev det en spontan pizza på Charlies med Maud, Ulla och Gerd. Var inte ett dugg sugen, men en kebaptallrik blev de. Och sedan körde vi ut till skogen på blåbärsjakt, men vi hittade inget så jättebra ställe så vi blev inte långvariga.


Kvällen avslutades med film & mys. Blev dock lite väl sent så idag är jag jättetrött, säg nån gång ja inte är trött ioförsig..

Resten av dagen idag ska jag nog ut på en träningsrunda och sedan ska jag bara ta hand om mig själv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0