Last day

Hej hej hej!
 
Kom hem från sista dagen på jobbet för ett litet tag sedan och de känns så skööönt! Hade inte ett skit o göra på hela dagen, så jag och Sofia hade väl ungefär ett enda långt kafferep.. :p Kommer kanske jobba nån dag i veckan eller så, men de är inget mer schemalagt iallafall så jag är nu ledig i 2 veckor innan skolan börjar! Jiiiha

Ledigheten inleds med att åka till Karlstad med mommi imorn och shoppa lite på IKEA, blir såna där tråkiga köksprylar som man måste ha eftersom ja fortfarande inte vet hur nåt ser ut kan ja inte köpa annat. På tisdag ska jag åka åt andra hållet då jag och Emma ska hälsa på i Maddes nya crib och så blir vi kvar tills onsdagkväll, ska bli rikgtigt kul eftersom vi inte gjort nånting spektakulärt tillsamans denna sommar! Sen har jag inte planerat längre i mitt liv, men de slog mig att jag typ inte haft en enda dag på hela sommaren då ja bara vart hemma o råslöat en hel dag! Kanske är på tiden, brukar alltid sluta med att ja blir uttåkad iallafall men ja får prova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0