lördag

Bläää va trött jag är! Alldeles seg.. Vet inte om jag verkligen orkar göra nåt ikväll, fast jag sjukt gärna vill! Sista helgen på kanske 4 månader ju! Kanske borde lägga på ett kål nu isånnafall..

Vet inte varför ja är så trött, sov tillräckligt många timmar, har inte gjort nåt mer ansträngande än att jobba under dagen och de är ju inte så att klockan är mycket eller nåt.. Lite sorjligt att säga hejdå till Ejes och de, men ja tror ja överlever de med. När ja kom hem lagade ja mat och sedan åkte jag, Anna och Emma och kollade på fotboll. Kul, men kallt. de är verkligen höstkyla ute!

Igår gjorde jag världens godaste blåbärsglass, GB, Sia, Kling BEN & JERRYS kan ta sig i brasan, Malins blåbärsglass slår allt! FACE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0