miss you



Den ena är i Kroatien, den andra åkte till Mallorca idag, den tredje åker till Grekland imorn och den fjärde åker på måndag!! Alla i min närhet åker utomlands och här sitter jag i regninga, mörka och trista Kristinehamn. Tummen ner.. Men jag behöver spara på kosingen så det är väl bäst såhär.. Blir ett säsongskort i Åre istället för 4300 spänn, man kan inte få allt.

Minns när vi kom hem från Napa förra året att vi absolut absolut absolut skulle åka tillbaks iår igen, ingen som följer den här bloggen kan ju ha missat de och ingen ja känner heller. Men saker förändras. Men sån tur är har allt förändras till det bättre så de finns inget att hänga läpp över = )

Träningen var iallfall kul, lite ovant o jobbigt, men kul. Höll på i 2 timmar o nu är jag trötter och ska nog gå o lägga mig strax och hoppas på att de går snabbt att somna idag. Men först:lyssna  Lasse och Simon, my favorites!


De bästa låtarna finns givetvis inte på Youtube, men den här är fruktansvärt bra den med..

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska Emma och Madde också åka utomlands? :O Gud vad fusk! ;)

2009-08-12 @ 11:15:57
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0