my first godbyecry..

God morgon god morgon. Mitt humör är inte på topp idag och jag är trött som en sengångare! Måste se till att sova ordentligen nu den här veckan.

Igår var ju jag, Anna och Emma på Gustavsvik, jag trodde inte ja skulle våga åka en enda grej för jag är skitfeg för sånt där, men de va askul o ja vågade åka allt!;D Så de var verkligen en lyckad spontantripp =) På väg hem var det dock en tyst bil då vi var riktigt slitna.. När ja kom hem snabbade jag mig iväg för att träffa en vän som ja antagligen inte kommer se mer innan ja åker.. Blääää, man kan alltid försöka inbilla sig att man inte kommer sakna en del, men sanningen och verkligheten kommer ganska snart ikapp.. Men de är ingen idé att deppa ihop.

Nu ska ja kasta mig in i duschen, käka lite frukost och sova lite tror ja! :p bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0