nattbad

Blev så pass inspirerad av Amanda och Jossan igår så att jag fick egna idéer om att vilja ta ett bad när klockan var runt 23! Haha, sagt o gjort. Pratade med en trogen vän som får stå ut med mina dumma påhitt ibland och de var verkligen skitskönt i vattnet! O nästan fullmåne o allt, supercosy. Verkligen dum idé med tanke på att ja inte var helfrisk, men jag överlevde ju så de va väl inge mer me de.


Älskar den här bilden på Amanda och Kristin för 2 sommrar sen!


Idag är det givetvis inte riktigt lika fint väder ute, lite disigt så jag vet inte riktigt var det bär. De märks! :)

Kommentarer
Postat av: Simone

tack, vad snällt!

2009-08-07 @ 14:33:21
URL: http://simoneeqdvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0