ÖoB i mitt hjärta

Vet inte riktigt vilket som är mest patetiskt och sorjligt, att jag sitter och samlar "coins" på Farmville eller att jag skrapar ihop poäng på gratisbio! haha, kan inte sluta och de är så tröttsamt o packa o greja..

Tog iallafall en paus nyss och läste reklamblad från ÖoB och jag känner iallafall en som kommer bli stammis där! (Jag då för er som inte fattade) tidsskriftssamlare, 3st för 19 spänn! Plastbestick i 25pack 6kr, en liten rullvagn att ha på toan, 69kr, ja ni fattar grejen, ja kommer handla sönder mig!



har inte lämmnat huset idag och har inga planer på att göra de heller eftersom de regnar massor och för att ja inte orkar göra mig iordning .. Skulle ha vart o lunchat med Emma förut, men istället lagade jag min favvomat, dvs kyckling, jasmineris och stekta grönsaker. De va väl dagens höjdpunkt ;)

Imorn gör jag min sista dag på Ejes, tråkigt med lite sorjligt att inte jobba där mer.. Har ändå haft de jobbet i 2 och ett halvt år nu och de va ett himla bra jobb.. Men men nu ska jag allt göra nåt annat! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0