på väg mot örebrooo

Sitter nu på bussen på väg till Örebro. Var en full bus som anlände så Emma och Madde sitter långt där bak.. Tur att jag tog med mig datorn =)

Har typ kollat runt på varenda liten sida o varenda liten blogg på hela internet nu så nu vet ja inte vad ja ska göra. Men de kan inte vara så fruktansvärt långt kvar! Ska bli så kul o se hur hon bor, mig kommer väl ingen komma o hälsa på när jag flyttat antar jag.. Lite i längsta laget och lite åt fel håll för mina nördkompisar ;) Men ja längtar inget mindre för de, bara 11 dagar kvar nu!!! 13 dagar tills skolan börjar, har inte så många timmar på schemat, så de gäller att verkligen diciplinera sig vilket jag inte varit kung på de senaste 12 åren i skolan kanske, men de är aldrig för sent att börja :D

Nu tror ja vi börjar närma oss så nu ska ja förbereda mig för avstigning! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0