tisdag.

Tjenare tjenare, här sitter jag alldeles nyduschad och fräsh och tänkte passa på o skriva lite medans jag torkar.

Inte för att jag har så fruktansvärt mycket att dela med mig av, men jag kan tala om att jag under morgonen har hunnit med att äta frukost, tvätta och sprungit en runda. Måste medge att jag är ganska så duktig av mig när jag väl vill. När jag klätt mig och gjort mig klar ska ja åka ner till stan för att framkalla några bilder och sedan vidare till Maxi för att köpa en glömd ingrediens till dagens lunch. Ni ser, jag fortsätter i duktighetens tecken..

Vid 16.55 går bussen till Örebro också, så innan de måste ja väl packa ner lite nödvändigheter =)

Får se va jag hittar på med de här freaksen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0