solen lyser med sin jävla frånvaro.....

De skulle bli soool idag ju! Hade planerat att bättra på brännan som knappt exicterar längre.. Så nu ligger jag i soffan o deppar istället, o samlar poäng på gratisbio ;) Har 1200p, alltså 600kr presentkort :D

Imorse gick jag till Pärlan och städade halv 9 och vid 10 var ja klar och åkte in till stan. Jag behöver tjäna lite pengar nu, minst sagt, handlade igår trots att jag verkligen inte skulle! Jag har ju problem.. Men trippen till Örebro blev iallafall väldigt trevlig :)


Hade lite bekymmer med att hitta rätt i storstan så vi tog upp kartan ;)

Efter en bits prommenad kom vi fram till lägenheten och de va jättefint =)
Tillslut tog vi oss även ork att gå och handla, hade stora problem med att välja mat till kvällen.. haha


Godis blev det givetvis efter maten iallafall.

Onsdagen bestpd av shopping, men mat måste man ju såklart äta också så vi åt jättegod pizza/taccobuffé! Man blev mätt i magen och glad i själen.


Men 3 kulor glass gick allt ner ändå! ;)


Sen turistade vi lite innan det var dags att åka hem igen! Tack för besöket och sällskapet brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0