bad timing..

Den här sommaren har bara varit ett enda stort väntrum! Jag har hela tiden längtat som en idiot tills hösten och flytten, men samtidigt är det sommar, sommarlov och sista tiden med alla här i stan på väldigt lång tid.. Man vill ju inte att sommaren ska vara över och att skolan ska börja egentligen, men den här gången är det verkligen helt andra bullar. För den här sommaren har inte varit mycket att hänga i granen, vädret har väl gjort sitt, men jag antar att jag hade för höga förhoppningar helt enkelt. Inte en enda liten resa har det blivit.. Men det har ju vart lite skillnad på att ha varit 18 iallafall, så de ska man inte klaga på =)

Gjorde ett första farväl förut och kom på att de nog inte kommer bli en dans på rosor att bara säga tack o hej vi ses kanske över jul... Men de kommer nog inte bli några problem, de värsta är väl egentligen alla bekanta som man inte riktigt vet om man någonsin kommer träffa på igen, är ju inte direkt bara jag som ska flytta menar ja! Men men, de är fortfarande ett tag kvar =)

Nu ska jag försöka sova igen då de blir jobb imornbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0