everybody changes, this is the new me

God förmiddag eller vad de nu än är.

Slutar egentligen inte jobbet förens 3 men ja fick gå hem, annars hade jag nog svimmat så de va skönt! Nu sitter jag här och bara landar, känns som om jag har stressat ihjäl mig i helgen! Iallafall cykelturen från Pärlan hem igår kväll, måste ha satt ny rekordtid! Gjorde mig iordning skitsnabbt och for sedan till Anton där kvällen skulle spenderas. Var en hel del folk där och de var allt gemytligt. Sen bar det iallafall av till Mastis och de gick faktiskt lindrigare än väntat att komma in trots att vi var ute lite i sista laget. Crazy att de kostar 100kr att få komma in bara.. De suger.. Men väl inne var det trevligt, men jag var mindre trevlig.. Blir väl så när man är trött på de mesta och när man har haft världens stressigaste och jobbigaste dag.. Ne men jag hade roligt och försöker leva livet som jag vill ha de. bäst att passa på innan mister right kommer och tar mig! ;)




Tog en miljon bilder med min nya pärla och de va väldigt spännande att kolla igenom dem ;p på sista bilden är de iallafall birthdayboy med sin present Hhaha.

Dagen som är kvar vet jag inte vad som sker, är fruktansvärt trött och vill bara sova, längtar till kvällen när man får sova utan dåligt samvete! Är för övrigt ledig från jobb tills på lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0