vi vill ha allt vi ej kan få

Hallå hallå! Måndag igen och denna vecka går i jobbets tecken. Jobbar hela veckan lång och hoppas iomed detta på mindre bra väder så ja inte missa nåt. Hade jag haft ett år kvar i skolan skulle detta vara min sista vecka på sommarlovet så de känns väldigt skönt att ja inte har ett år kvar :P

Idag har de inte hänt så mycket spännande, kommer de väl inte göra alls den här veckan kan tänkas (i jämförelse med mitt annars så spännande liv) Var iallafall med mamma o handlade förut och då köpte vi med grejor till att baka, så ja o Linda bakade precis muffins med blåbär och vit choklad i. Måttligt goda, lite väl söta för min smak.


hade allt i andra formar först, men de blev lite kaos och allt rann ur så de bruna fläckarna är bränd smet...För er som verkligen undrade alltså.



Kommentarer
Postat av: Maud

Ja jag undrade faktiskt! Lät gött det där du, jag har ju massa blåbär så man kanske ska ge sig på att baka lite imorgon?:P

2009-08-10 @ 21:59:26
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0