top notch

Jag vill verkligen kunna sova längre, men de går inte hur trött ja än är..

Igår blev de partaj hos Amanda, jag skulle verkligen inte ut den här helgen hade ja bestämt mig för sen länge, men de blev givetvis så ändå.. Men de ångrar jag inte en sekund för de va verkligen skitkul! 5 av 5 toasts, kanonkul verkligen. Vid halv 12 kom vi till Mastis där de inte va riktigt lika fullsatt som vanligt känndes de som, men de va kul ändå. De va som de brukar helt enkelt.

en hel del bilder under kvällen, jävligt roliga bilder, men jag är snäll nog att behålla dem för mig själv... :P






Helt plötsligt var det en groda i köket! Hah



Enda bilden David inte bajsar på =)



Nu ska jag lägga mig i soffan o glo på tv.. Och tycka synd om mig själv som börjar jobba kl 3.. Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! ;) Du får se resten på tisdag! ;) Även om det inte är klart på långa vägar ;P

2009-08-16 @ 14:10:22
Postat av: maud

Ja det var jag det där då..:P

2009-08-16 @ 14:10:52
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0