Gustavsvik nästa!

Okej, det har börjat gå lite över styr när man vaknar och tänker "shit, ja måste skörda!" Haha, sen kom jag ner på jorden lite och kom på hur knäpp min tanke va, försökte somna om, men kunde inte och var tvungen att slå på datorn...

Idag ska jag iallafall trotsa min trötthet, min seghet och min dåliga inställning till diverse vattenland och åka med Anna och Emma till Gustavsvik! Jiiha! Återstår att se när seggerd är klar..

Gårdagen slutade iallafall hos Amanda trots allt och de va rrrroligt! Kvällens höjdpunkt var lätt snurra flaskan då Amanda och Jonas fick ha kexätarvisslartävling, de fick även käka upp en hel citronklyfta, Tess skulle äta upp en nektarin utan händer och så vidare. Jag klarade mig undan med att bara behöva stå på händer tur som jag hade. Men de blev även denna kväll en hel del roliga bilder ;D



Lite efter 12 åkte vi ner mot Mastis, (vi blev tillslut bara Amanda, jag, Lisa och Jonas).. Min sista kväll på Mastis för min del på ett tag tåls att lägga till! Det var inte alls lika mycket folk som det brukar, men de va helt okej ändå. En bra sistakväll helt enkelt för då vet man att man inte har nåt att sakna ;) Som ett avslut handlade jag även på Torggrillen för första gången i mitt liv när de Mastis stängt! Grattis till mig. Men nu ska ja lägga på en rem o klä mig lite kanske! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0