dagen och veckans schema

Puh! Är trött som ett djur och skulle verkligen behöva en powernap nu! Men istället bloggar jag för er läsares skull =)

Första dagen i skolan idag. Jag mötte upp Saga kl halv 10 så hon kunde guida mig med vägen till skolan, var rättså långt att cykla men de går ju bussar också. Stämningen i klassrummet var aningen spänd, men vad hade man väntat sig? Vi var 48 st tror jag och medelåldern kanske va 24-25, svårt o säga, ja känner mig liten iallafall! jag var rätt tidig så vi satt o väntade rätt länge, rätt vare va kom de en tjej in som ramlade HAHA, mardrömssenariet eller vad! Hon betedde sig lite speciellt och det var även en annan tjej som var lite speciell o ställde lite speciella frågor, men de visade sig ju såklart att de va 2 av våra faddrar vilket jag faktiskt misstänkt. Efter ett tag blev vi indelade i 3 grupper och fick sedan en rundvandring kring stan och skolan. Sedan käkade vi på en av skolans resturanger och sen gick vi och lyssnade på en presentation av kåren.

När de pratat klart kom det 3 st utklädda till militärer och sedan kom Storsjöodjuret Börje, tror ja han hette och dansade lite för oss. Höhö mycket underhållande. Klockan hann bli halv 3 eller så innan vi begav oss hem, men då blev det en sväng på stan och ett besök hos en av mina klasskamrater, Petra. Ska iväg till henne vid halv 6 så ska vi ta sällskap upp till skolan där vi kl 18 ska leka lekar och grilla. Hoppas jag blir lite piggare för nu somnar jag snart! Blää för att cykla vägen igen, är redan trött på den ;)

Introdutioneschemat ser förövrigt himla kul ut!

Tisdag: 12.00 Operation TOP SECRET
19.00 Förfest- samling Södra Grön, därefter utgång på O´learys (wear something purple)

Onsdag: 12.00 Rundvandring på campus
13.00 Rektorns tal
17.30 Samling Södra Grön, bilda lag
18.00 Kåren anordnar brännboll och bjuder på korv på studentplan
20.00 Förfest- samling Södra Grön, därefer utgång på Marité

Torsdag
12.45 Nolleslaget, samling studentplan
17.00 Förfest hemma hos faddrar
19.00 Sopptorsdag, senare Plaza

Fredag
Flottbyggardag
19.00 Förfest ABC-lokalen med Sportstech utefest på Södra Grön med DJ natten lång

Lördag
11.30 Flottrace plus roligheter i badhusparken
19.00 TONIGHT´s THE NIGHT!!!! Afterflottrace-sittning med Sportstech på Marité

Söndag
Filmkväll och bakishäng med sportstech i studenternas hus


Sen fortsätter de en vecka till en de hinner ja inte skriva nu! Hoppas allt är bra med er! Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va kul! :D va glad jag är för din skulle! =) vi måste få se lite bilder också snart för bövölen! :)

2009-08-31 @ 18:12:17
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0