va hände?

God morgon!

Min sista lediga dag på ett tag nu, får försöka njuta lite extra då antar ja. Har det fruktansvärda städpasset nästan varenda dag... Ja gillar inte att städa.

Igår var det lördag och då var det jobb på Ejes på förmiddagen och vid halv 6 mötte jag Emma och Anna på Maxi där vi handlade lite kött för att sedan grilla o mysa till det lite. De blev gott och det var trevligt.


Mätta i magen o glada i själen traskade vi ner till Mastis, ännu en lördagkväll. Vi kom rätt tidigt och det var ganska tomt, men det ändrades ganska snart och det blev så där snuskigt trångt som det alltid blir, dags att bygga ut?! Jag ljuger om jag säger att jag inte hade kul, men jag har väl haft roligare i mina dar. Men nästa helg ska jag inte sätta min fot där och sen har jag bara en helg kvar i stan! Jiiiha.



Efterfest eller dylikt var för första gången på år givetvis inte på tal bara för att jag var ledig idag för en gångs skull! Livet är allt bra orätvist ibalnd.

När ja kom hem gick för övrigt min badrummslampa sönder, så jag kan inte duscha och måste gå på toa i mörkret.. Tur att ja ska ut till stugan då! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0