zoooombie

Tjolahopp, söndagen har nästan passerat och jag har inte sovit en sekund! Jag kommer verkligen somna som en prinsessa sen :D

Vad jag har gjort då de vet ja inte, käkat god omelett som jag kommer göra ofta i mitt nya hem och mest suttit här för att hålla ögonen öppna. Imorgon ska ja åka in till stan, så mycket vet jag, har massa stuffs på stan att ta itu med och sen blir det väl att återgå till att vara social mot omvärlden, för idag har de vart zombievarning som sagt. Hoppas min USB till internet dyker upp på posten imorn med, då skulle jag bli glaaad.

Ne nu ska ja gå o läsa i min bok, grattis till mig om jag läser en hel sida utan att somna! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0