dags att börja studera en översiktsplan.....

Morning! Som Hans brukade säga när man kom till skolan på morgonen. Ligger i sängen och dunkar musik ur högtalarna som jag fick i julklapp, lovley. Ser kallt ut ute och jag antar att de är jag som måste gå ut med hunden inom en väldigt snar framtid... Brr..

Idag har jag noll planer. Vilket betyder att jag måste börja plugga... Har fått världens tråkigaste uppgift och som jag inte kan begripa alls hur de är kopplat till turism riktigt.. Vi ska studera en översiktsplan över ett område i Ösd. Och de är inte lite punkter vi ska ha med.. Aja de är väl bara o bita ihop, har ju faktiskt inte ansträngt hjärnan de minsta de senaste veckorna :p


Lilla flickscouten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0