dan före dan...

Ligger o diggar till vår julskinka har rymt för att ta en liten paus från Bingo lotto, och sån tur var rymde inte vår julskinka för den har precis tjuvsmakat på lite julvört. Alltid lika gott, även fast vi fuskat iår och köpt en färdigkokt.. Men så blire när man inte är hemmavid.

Termometern visar -30 och jag tänker då inte sätta min fot utanför dörren! Men fint är de där ute, minst sagt. Idag har de inte vart ultimat åkning, de hade blåst i natt så snön hade packat ihop sig. Man har blivit bortskämd nu..


Julafton imorn då, känns superskumt.. Spelar mig faktiskt ingen roll va de är för dag, har inga julkänslor direkt och imorn blire skidåkning till 2 precis som alla dagar. Bättre de än den ständiga julaftonsväntan!

Igår fick ja föresten reda på betyget från den sista uppgiften vi hade i skolan, Jag fick B!!! De trodde jag aldrig i mitt liv att det skulle stå på mina betyg.. För er som inte vet så har vi betygskala ABCDE F, där A är bäst och F är underkänt. Ja, jag är stollt! Plus att jag fick D på hemtentan jag trodde ja skulle få kompletera för den va verkligen skitdålig! Snacka om att de peppar en tills terminen som kommer! :)

Men sov så gott sen nu hörrni! Natten innan jul är väl alltid lite speciell va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0