de är ingen vanlig dag

32 minusgrader i Tänndalen idag. Hoppas för guds skull inte de är så kallt när vi är där!

Ligger i sängen o kollar ute på den blåa himlen, fint äre. Men ja är helt matt och orkar inte röra mig utåt just nu.. Var hos Gerd igårkväll, dom kollade efter Norgejobb medans jag gled runt och gjorde ingenting. Men de va kul ändå, bara Madeleine som fattades, kom hem morsan! Och grattis på 19årdagen för övrigt, stor flicka nu. hihi o snart är de min tur!
 


Men icke att förglömmas är att denna bejb också fyller 19 idag. Team december, fuck yeah

Idag ska vi åka till K-town jag, Anna och Emma. Synd bara att jag inga pengar har.. Jag har verkligen inga alls bara för att ja la 500 på att komma hem. Men ja ska ändå spara shopping till rean sen, smart och snål som ja är! De ärende ja har är att gå till Teliabutiken och lämna in mitt internet som icke fungerar.. Skitelektronik..

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: maud

Tack morsan ! ;) Jag kommer hem måndag kväll! :)

2009-12-18 @ 14:09:57
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0